pigg och smärtfri?

Ja, det är lite konstigt...
 
-min foglossning är som bortblåst (nåja, bättre iaf)
-blodtrycket ligger perfekt, vilket har medfört att...
-...den jobbiga, ihärdiga huvudvärken har försvunnit
-svullnaden har lagt sig något (kanske beror det på det svalare vädret...:-))
-bebisen har lugnat ner sig (trångt i magen?)

Känns som tiden backar några månader, och att det kommer att dröja innan detta lilla liv tittar ut...
Men samtidigt så måste jag ju säga att det är fantastiskt att helt plötsligt kunna gå utan att ha en ihållande smärta i bäckenet! :-)

Nämnde detta för min barnmorska häromdagen, och hon sa att troligtvis är mitt bäcken jättemjukt vid det här laget, och bara väntar på att få föda fram ett barn.
Fast när jag vänder mig i sängen, så både känner och hör jag först ena halvan av bäckenet, knak, och sen kommer andra halvan efter, knak... De hänger väl ihop av nån skör trådnånstans, Jenny marionettdocka.... ;-)
Postat av: Jenny

Skönt att du inte har ont, men läskigt med knaken...

Nu väntar alla att den lille/lilla ska titta fram :)

Kram på dig!!!

 2010-05-27     17:03:36
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss