pooldags!

Idag satte vi upp poolen, till barnens stora glädje! :-)
Den tar dock ett tag att fylla, men Hannes drog på sig badbyxorna på en gång och vadade i några centimeter iskallt vatten! :-)










Jag hade lite terapiarbete med att rycka maskrosor, och hittade en liten skugga på framsidan, där min svullna kropp fick vila lite. ;-)


För svullen är bara förnamnet... :-)
Fotknölar, på återseende! ;-)
Postat av: Anna

Hej Jenny!

Jag läser din blogg varje dag och "kollar läget". Hoppas allt går bra nu med eventuell igångsättning. Det är jättekul att följa dej och bebben. Ska bli spännande att se vad det blir för kön. All lycka till, om jag inte kommenterar mer innan dagen D!

kram Anna

 2010-05-23     13:34:45     http://www.anna-lindkvist.bloggagratis.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss