v 37





Nu är det dryga tre veckor kvar till bf, och ska jag vara riktigt ärlig så börjar jag känna mig rätt mogen...
Så jag tycker att det lilla livet kan titta ut om sisådär en dryg vecka! :-)
Fast tyvärr så är jag helt maktlös i detta beslut, men önska kan man ju! ;-)
Postat av: Therese

Vilken fin stor mage du har :)

 2010-05-10     22:35:17
Postat av: Jenny

Tack snälla! Ja, stor är den... :-)

 2010-05-11     10:23:39     http://jennyjohannas.blogg.se/
Postat av: Anne

Funderar när jag ser bilden på din mage... det där är väl en sk hormonrand över magen eller hade du så med pojkarna också? Du vet... nu måste jag se om det kan stämma! ;-)

 2010-05-11     19:46:54
Postat av: Jenny

Njae, vet inte om det är en hormonrand, möjligtvis en tunn, tunn en... Jag minns faktiskt inte om jag hade nån rand med grabbarna, måste nästan gräva fram lite kort och kolla... :-)

 2010-05-11     22:33:14     http://jennyjohannas.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss