en kväll på ikea

Kanske fick vi mersmak av heminredningspartyt dagen innan? Vi fortsatte i alla fall att shoppa inredning, på Ikea denna gången. Jag, Maya och Nina åkte upp igår, och spenderade hela kvällen där. Inte förrän de började släcka ner begav vi oss utåt.

Vi började med en smaskig köttbullemiddag, sen gick vi loss bland soffor, porslin, tyger, ljus och annat härligt.
Jag måste ju erkänna att jag mest såg framemot avdelningen med alla ljus, för det var vad jag kände för att frossa i! Så här i vintermörkret.

Bland annat dessa ljusstakar och blockljus fick följa med mig hem:


I övrigt blev det lite värmeljus, stearinljus, andra blockljus, blommor och krukor, klädhängare, lite glasburkar, haklappar, och så lite skumtomtar och chokladbollar förstås! :-)



Jag tyckte att jag skulle ha lila ljus i mitt lila sovrum... :-)


Det var en helmysig kväll, tack för mysigt sällskap! 
Farligt det här med shopping, man blir liksom inte mättad... Undrar vad jag ska hitta på nästa gång? ;-)
Postat av: Jenny A

Tack för senast, kul att ni kunde komma. Ja, visst hade hon fina grejer...

Jättefina stakar du fick tag på från IKEA och visst är det mysigt att gå där när det inte är en massa stressade människor, som jag antar att det inte var eftersom ni var där på kvällen.

Kram, höres ;)

 2010-11-23     16:55:29     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Postat av: Nina

Sedär, fick du med dig de där ljusstakarna, det missade jag helt:) Men de var riktigt fina.



Tack själv för mysigt sällskap!

 2010-11-23     20:09:26     http://niiina.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss