lilla magen

Eller magen i alla fall.. ;-)
Jag ringde till slut vårdguiden igår, för smärtan i magen ville inte försvinna.
De pratade om blindtarmen, äggstockarna, livmodern, njurarna och om nån cysta.
Ringde vidare till vårdcentralen, men då de inte hade tider att ge längre, och jag inte var jättesugen att bege mig ut i snöovädret, så valde vi att avvakta.
Jag fick lova att åka in om det skulle bli värre under natten. Och lova att återkomma idag oavsett tillstånd.

Natten har gått hyfsat. Jag fick ta ett par alvedon vid sängdags, men sen har jag sovit till 06,30 då en liten dotter ville ha mat. :-)

Ringde upp tanterna på vårdcentralen som jag lovat, och fick en tid. De tyckte att jag skulle kolla upp vad det kan vara, för säkerhets skull.
 
Det känns mycket bättre idag, är mest öm i magen.
Men efter ett tappert försök att få slippa ett läkarbesök insåg jag att de kanske vet bättre än jag...
Så snart ska vi klä på oss vinterkläderna och -skorna och bege oss in till farbror doktorn.
Postat av: Jenny A

Alltid bra att kolla upp! Hoppas det inte är något allvarligt!

Kram på dig i vintervädret!

 2010-11-10     19:33:33     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss