röjning och vänner

Mina barn blev överförtjusta i morse när jag satte dem på att röja i sina rum, lekrummet och klädkammaren. Eller inte! ;-)

Det gnetades emot, men till slut så gick vi upp alla tre och tog tag i varsitt rum! Jag tror att jag drog nitlotten när jag fick lekrummet, men det kändes ok för jag passade på att rensa!
Fram med kassar och påsar och bort med massa, massa saker som de inte leker med längre.
Det har varit ett projekt som hängt över mig ett bra tag, och nu är det gjort! Så skööönt!!
Rent, snyggt och ordningssamt blev det! :-)



Efter lunchen åkte vi hem till Katja och njöt av hennes fantastiska muffins! Ja, eftersom jag inte kan göra dessa själv, så smakar de alltid extra gott! Mums!
Barnen byggde lego, lekte kurragömma och mamma fick sitta och umgås. :-)
Vi ses inte så ofta, jag och Katja, men desto mysigare när vi väl gör det!
Vi hann prata igenom det mesta, och jag fick lite hjälp och tips inför det som komma skall... ;-)

Anders hann göra en smarrig middag innan Tarja, Mika och Markus kom över på en kvällsfika.
Kort men intensivt, då de skulle iväg och hämta Elina, men alltid lika trevligt!

En dag i min smak med en massa härligt umgänge. :-)
Och imorgon blir det mer av det då vi ska iväg på äventyr, jag och barnen!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss