en känslofylld dag


Mayas fötter prydde framsidan av dopinbjudan.

Idag fick hon då sitt namn, vår prinsessa.
Maya Johanna.

Dagen har varit helt underbar, och en känslomässig berg- och dalbana för mig.
Jag har skrattat, gråtit, skrattat och gråtit lite till.

Hormonerna är inte riktigt än vad de borde, det behövdes inte mer än en handskriven dikt på ett kort för att tårarna skulle komma.
Anders fick komma till min undsättning och ta över kortläsningen och presentöppnandet, vilket jag och Lucas så duktigt hade påbörjat.

Jag har läst alla kort här hemma igen, och tårarna rinner. 
Jag bubblar av så mycket känslor just nu, och kan bara konstatera att vi har de allra bästa av vänner och familj!

Maya fick så mycket fina presenter och varma ord i alla korten.
Killarna var så duktiga i kyrkan.

Ikväll ska jag bara sitta här och mysa och gråta en skvätt till.
Pussa på mina barn och min älskling.

Imorgon får ni se lite bilder från denna fina dag.

Sen fick jag reda på den bästa nyheten! Vad det är, återkommer jag om senare. 

Tack alla mina fina, ni gjorde denna dag till något alldeles extra!
 
Postat av: Nina

Vilket fint inlägg om en fin dag:)



Tack ännu en gång för idag, det var verkligen en härlig dag!



Jag tar åt mig av det där med varma ord i alla korten;-) Kort och koncist var min melodi, ja förutom kuvertet då;-)



Puss och kram på er!

 2010-10-03     21:09:49     http://niiina.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss