geggamoja

Jag är med och tävlar:

Vinn presentkort värde 1000kr hos Geggamoja

2010-10-09 22:13:42



" Jag tävlar om presentkort värde 1000 kr
från GEGGAMOJA i samarbete med WWW.JENNYN.SE

Var med och tävla HÄR du också! "



Tävlingsreglerna är enkla och ALLA kan delta!


1.
För att vara med i tävlingen går du in på GEGGAMOJA´s hemsida och skriver sedan i en kommentar här nedan vilket ditt favoritplagg hos GEGGAMOJA är (gärna med en länk till ditt favoritplagg i kommentaren också) samt ditt namn och emailadress.

GEGGAMOJA´s hemsida hittar du HÄR (<--länk)


Jag var inne på hemsidan och kikade, och föll pladask för de charmiga små kläderna! Så ljuvliga!
Mina favvosar var dock dessa:


En tuff ziptröja till Hannes.


En ursöt pyjamas till Maya.


En SNYGG haklapp till lilla dreggeldamen... :-)


Gosiga tossor att ha när kylan kryper sig på en.

Nu ska jag hålla tummarna och hoppas på ett litet litet glädjande mail... :-)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss