härliga tisdag

Idag har jag varit på stan och lunchat med Jenny och Linda från jobbet, och som vanligt var det hur trevligt som helst!
Det blev en smarrig wrap, och en massa skvaller från jobbet.

Och ska jag vara riktigt riktigt ärlig, så måste jag ju erkänna att jag blev ännu mer peppad att söka in till skolan i höst.
Situationen på jobbet verkar inte vara så där jätterolig.
Och det är inget jag längtar tillbaka till.

Däremot är det som sagt trevligt att träffa kollegor lite då och då!
Och imorgon blir det mer av den varan, jippii!

Ikväll har jag och barnen roat oss med att föröka göra loppor. Ni vet såna där man gjorde när man var liten och skulle säga ett nummer och en färg, och så stod det något roligt där under.
Tyvärr så fick vi inte till någon klockren, men är på god väg! :-)
Kanske lyckas vi slutföra projektet imorgon!

Men nu är det dags för Desperate Housewives!
Postat av: Jenny A

Tack så mycket för myslunchen, kram!!

 2010-10-20     12:42:09     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss