helg!

Igår var vi hemma hos och Danne, Jessica och barnen och åt tacos/wraps, och oj så smarrigt det var! :-)
Killarna smygfirade lite, vad anledningen var får ni förhoppningsvis veta i veckan! ;-)

Deras Elin är ju 2,5 vecka äldre än Maya, och det är lite roligt att att de trots att de är så jämngamla är ganska olika.
Elin är nog mycket mer social, och hon lyckades vända sig mot Maya när de låg brevis varandra på golvet, och låg och bubblade och skrattade mot henne.
Maya hon låg och såg mest ut som ett frågetecken. Och släppte inte mamma med blicken... :-)

Alltid lika trevligt att ses, tack för igår! <3

Idag har vi varit på loppis i Vårberg. Jag tvingade med familjen dit, för jag har själv bokat bord där senare i höst!
Ville mest se hur det såg ut, hur platsen ser ut och vad folk säljer.
Och det fanns ALLT, verkligen allt!! Vi fick med oss ett par böcker hem. Storshopping! :-D

Nu har jag en hejdundrande huvudvärk på g, hoppas den ger med sig eftersom vi ska ha middagsgäster här hemma ikväll... Bort med mig värken!
Postat av: Jenny A

Hoppas värken försvann!

Kul med loppis, jag fyndade en stor spegel i helgen som ska bli vit :) Ska åka till Vårby nån gång också.

Ha en kanonvecka!!!

Kram Jenny

 2010-10-31     18:22:26     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss