maya och måns

Idag satt Maya och tittade, ja riktigt glodde på tv:n - nog för att hon kan sitta/ligga och kika lite med ena ögat, men nu var hon helt inne i det som fanns i rutan.
Blicken var intensiv, och leendet fastklistrat på läpparna. Jag var ju förstås tvungen att se vad det var som var så intressant...

Jo, det var repris från fredagens Hellenius Hörna, och ni som såg den vet att hans gäst var... Måns Zelmerlöv! :-)
Jag tror minsann att min lilla tös gillade det hon såg! ;-)



(Sen kan ju hennes glada humör förstås bero på att Måns var väldigt glad och skrattade hela tiden... fast jag vill nog gärna tro att hon blev lite förtjust i honom, hihi;-))

Postat av: Jenny A

Så söt och redan bra smak ;)

 2010-10-24     23:28:59     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Postat av: Jenny A

Så söt och redan bra smak ;)

 2010-10-24     23:30:02     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss