underbara onsdag

Jag och Maya packade in oss i bilen i förmiddags igen och åkte hem till Monica.
Anna dök också upp, och vi bjöds på en alldeles alldeles underbar kantarell- och spenatpaj, med massor med kantareller! Tänk att dessa små... svampar kan vara så oerhört smarriga!
Jag o mina svampar, jag veeet... ;-)

Vi satt och pratade om dittan och dattan, och jag beundrade Monicas (eller hennes gubbes egentligen) vinkällare, med så många finfina flaskor... Den var jag faktiskt lite avis på. Skulle också vilja ha en sådan.... Nåja, det får bli i nästa hus! Eller nåt.

Tiden rusade iväg som vanligt, och glad och med ett leende hämtade jag killarna på skolan.
Jag hade lovat dem att vi skulle åka till Toys´r´us en sväng, och där strosade vi ett bra tag.
Vi kikade på alla roliga Halloween-utstyrslar, och Hannes gick och pekade på saker som han önskade sig. Vilket var ungefär 3/4 av affären. :-)

Lite grejer fick vi med oss, bl.a. just Halloweenkläder, och ett babygym till Maya (vilken jag dock hämtade inne på Babyland).
Där har hon legat och kikat, och sett fundersam ut över vad det är för filurer som hänger där... 






Men mamma, nu börjar jag faktiskt bli trött...
Postat av: Annso

Hej! Hoppas allt är bra med er!

Vad stor er sötnos har blivit!

Njut!! Kramar Annso

 2010-10-21     19:16:30     http://mrslovgren.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss