lite grann

Nu har jag avverkat nästan två veckor av sockerförbudet, och det har gått över förväntan!
Nån dag i veckan hade jag ett jättesug efter något sött, men efter att ha fått lite peppande ord från Nina så tog jag frukt och kände mig hur nöjd som helst! :-)

Suget blir annars mindre och mindre hela tiden. Jag känner inte att jag måste ha något.
Eftermiddagarna är min svaga tidpunkt på dagen, då slår tröttheten till och blodsockret sjunker.

Men jag ser till att alltid ha frukt i skålen. Sen har jag även rostat frön, och smaksatt dessa med soya, så blir det riktigt jobbigt så tar jag en näve eller två.

Och imorse var det då dags att ställa sig på vågen igen... -0,5 kg!
Jag blev glad över detta eftersom jag inte varit så jätteduktig med promenader under veckan.
Sakta men säkert kanske dessa gravidkilon också kan försvinna nån gång. :-)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss