tuff helg

Nu har jag klarat av den första veckan av min och Ninas sockerfria månad, och det har gått över förväntan! 

Tll det obligatoriska fredagsmyset i fredags gjorde jag fruktsallad som jag smaskade med kesella, och det var ju faktiskt godare än en jätteskål med godis. ;-)

Igår hade Hannes kalas för släkten, och det var lite tungt, för jag hade ju bakat massa godsaker som jag själv gillar... Men jag tog mig en kopp te och ett äpple!

Och idag har vi varit på Elins dop, och oj oj oj vad de hade bullat upp med ett stort, smarrigt fikabord. Det fanns allt man kan tänka sig, och lite därtill...
Men omtänksam som Jessica är, så hade hon fixat alldeles egen fika till mig: riskakor! Oj vad jag var tacksam och dopfikat blev genast mycket mindre jobbigt!

Till frånvaron av sockret kan det även läggas några riktigt tuffa och raska promenader!

Nu är det bara tre veckor kvar av sockerförbudet... Jag klappar mig själv på axeln efter denna första, duktiga mig! :-)


Japp, så här nöjd är jag efter att ha klarat av helgens utmaningar! :-))
Postat av: Nina

Wohoo, du är så duktig!!



Jag var tvungen att slänga min Kexchoklad, den ropade så högt på mig:-S



Tre veckor till, det fixar vi!

 2010-09-12     21:07:50     http://niiina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det är klart vi gör Nina!! :-)

 2010-09-12     21:46:04     http://jennyjohannas.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss