dagisdax


Denna trötta tös hade dagis-premiär idag.
Fröknarna är för oss gamla bekanta, och det kändes superskönt.
Det var en kort dag idag, med bara en timmes information och lite prat.
Maya satt vid mamma och pappa till en början, men efter ett tag vågade hon sig iväg och utförska alla roliga leksaker som fanns.

I gruppen kommer det att gå fyra tjejer och nio killar, inte helt rättvis fördelning kanske....
Med två brorsor hemma och en klar majoritet av grabbar på dagis så kommer det här att bli en tuff tjej!

Imorgon är det heldag för pappa och Maya, dags att börja den riktiga invänjningen.

Jag måste ju erkänna att jag är glad att slippa den; att ha invänjning med Lucas är bland det absolut värsta jag gjort i mitt liv, jag har väl aldrig gråtit så mycket som jag gjorde då....
Anders säger att han inte är lika blödig som jag, men vi får väl se vem som mår dåligt när hans prinsessa skriker så där hjärtskärande och sträcker armarna mot honom.... ;-)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss