shopping i gbg

Jag kom på att jag inte berättat vad det var jag handlade i Göteborg.
Det var ju ingen jättegrej, men eftersom jag lovade att berätta, så måste jag ju det.
Jag var inne på Teliabutiken och handlade, en....

...tadaa! En smartphone!
Det blev till slut en iPhone4. Tyvärr fungerar inte mitt nummer på den än, så den är inte riktigt i bruk än. :-)
Har ett tillfälligt nummer, men tycker att det känns bökigt att använda det, bara för att byta tillbaka till det gamla numret om ett tag.

De senaste dagarna har jag varit mer eller mindre besatt av att leta fodral till den.
Jag vill ha ett i silikon, gärna stilrent och snyggt.
Jag har beställt två olika på ebay, ett rosa och ett grönt, för 14 kronor/styck. :-) Återstår dock att se vad det är för kvalitet... Fast å andra sidan kostade de inte mycket, så om de håller några månader så är ju det bra.

Så nu ska jag se till att INTE bli beroende av denna apparat... Jag har mailen kopplad till den, och jag måste ju erkänna att mailen kollas betydligt oftare nu än förr.... :-)

Så nu ska bara kolla mailen och sen hoppa i säng! :-)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss