skor






Ja, jag vet inte - är detta något som tjejer roar sig med?
Maya verkar tycka att kan man inte ha skorna på fötterna så får man ha dem på händerna!

Jag vet inte var det kommer ifrån, för hennes mamma är helt ointresserad av skor, det är endast ett ont måste för mig.

Favoriterna är Hannes blåa foppisar, dem väljer hon alltid ut bland alla andra skor. Till storebrors stora förtvivlan, för ni ska inte tro att de hamnar tillbaka i skohyllan efter hennes "promenader". Nej, flera gånger om dagen leker vi "Hitta Hannes skor" här hemma. :-)
Postat av: Cecilia h

Det gör Elsa med, så roliga bilder du tagit på din tjej, men det här med skor har aldrig killarna gjort så det är nog nåt mer tjejigt.

 2011-08-10     22:30:57
Postat av: Anne

Klart hon ska leka med skor!

Jossan älskade skor i Mayas ålder och det har nog fortsatt... fast det klart... jag har väl lärt upp henne så gott jag kunnat! ;-)

 2011-08-12     12:19:42
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss