ikea-dag

Jag var tveksam när Anders föreslog att vi skulle till ikea, för jag vet ju hur hysteriskt det är där på helgerna. Men eftersom han nu föreslog det (och det händer ju inte ofta!!), så passade jag på! :-)
Vi skulle ha en större byrå till Hannes, hans kläder får inte plats i den han har nu, de hänger halvt utanför och lådorna går inte att stänga.
Vi passade på att köpa en byrå till Maya också.

Jag gillar Ikeas Malm-serie, det är enkla och stilrena möbler. Tyvärr är de tydligen på väg att utgå, så vi pasasde på idag.
Sen blev det lite smått och gott till killarnas rum.

Så nu ska jag ta tag i paketen och se om jag lyckas bygga upp Hannes byrå. :-)


Och Anders, ja han läste på min köksplanerare, så det här är vad han gör just nu, hihi:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss