skansen












Idag åkte jag, Pia och barnen till Skansen för att leka, se på djur och höra/se en generalrepetition av Allsång på Skansen. För er som inte vet så var Erik Saade med ikväll, weii! :-)

Det har varit en dag då vi gått, gått och gått. Barnen har varit jätteduktiga och gått utan ett ord.

Vi har sett på djur, lekt på lekplatsen, ätit glass, lyssnat på generalrepetitionen (det var alltför mycket folk för att se något överhuvudtaget), och njutit av det varma vädret.
Vi lyssnade som sagt till Måns, Erik och de andra på allsången. Barnen var framme och fick se Erik, men annars höll vi oss på lekplatsen.

Sen kom vi hem och såg Allsången på tv, moffade i oss lite pizza och sjönk ner i Pias soffa.

Men efter att tag, och efter några glas rödvin, så satte vi på Wii och Just Dance.
Pia och jag dansade oss ännu varmare och ännu svettigare, så till slut var det bara att komma hem och duscha som gällde för mig.
Sen blev jag pigg av duschen och en del tankar som rör sig i mitt lilla huvud, så jag kunde inte sova, så jag hamnade här.

Och vet ni vad?
Idag och nu är det faktiskt min födelsedag så jag tänker skita fullständigt i en del och bara ägna mig åt mina nära och kära! :-)
Bra idé va!
Postat av: Nina

Njut av din dag:)

 2011-07-27     09:38:31     http://niiina.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss