det börjar ta sig i mayas rum


Sångpåsen som Maya fick i doppresent hänger i den fina hängaren jag köpte på Hippo Kids.
Den gröna färgen blev jättefin mot det rosa!
Vi satte upp en liten tavellist så att hon kan få upp sina fina böcker.
Allt detta i lagom höjd förstås, så att hon själv kan hämta och plocka med grejerna! :-)


Det blev en klassiker, Ikeas Expedit-hylla med några rosa backar. Den hyllan funkar ju till det mesta. :-)
Dop-nallarna fick flytta in hos henne också.


Och den prickiga lampan blev jättefin!

Nu ska jag bara ta tag i gardinerna, tyget ligger här hemma och väntar på att sys...
Men det får bli en annan dag.
Idag får jag hoppa över de två kalas som vi hade inplanerade och sätta mig med ekonomiböckerna istället. Anders och barnen åker själva, så då får jag lite tid till bokslut. Kul. Eller inte. Men ett måste.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss