Jenny, 85


Ja, så känner jag mig idag! Varje steg är en pina. Jag grinar illa när jag går upp och ner i trappen. Varför då då?

Jo.
Jag följde med Tarja på ett core-pass igår och det var ju ett tag sen jag tränade. Nånting överhuvudtaget.

Under passet kände jag hur benen började darra och jag blev trött i ryggen. Jag har ju ont i ryggen konstant, har haft sen graviditeten.

Jag pratade med ledaren efteråt och berättade om min rygg, och han tyckte att jag skulle göra alla övningar på den enklaste nivån.
Och jo, det kan jag ju säga att jag kommer att göra. För herregud så jobbigt det var! Men roligt, så det blir nog fler besök där! :-)
Postat av: Jenny A

Åh, vad duktig du var som kom iväg!! Ha en skön helg, kram Jenny

 2011-03-11     19:46:46     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Postat av: Nina

Kul att du kom iväg och provade på något nytt(?). Jag borde kanske också prova på core.

 2011-03-11     20:07:12     http://niiina.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss