konversation i BB-huset

Jag hör till en av dem som slaviskt följer Big Brother på kvällarna.
Vi började titta och det går ju inte att sluta!

Det finns en herre där inne som heter Gurkan, och han verkar inte alltid vara den klyftigaste människan på denna jord... :-)
Häromdagen ägde följande diskussion rum i huset:

-Tänk om vi skulle vara här inne i 400 dagar! säger Gurkan.

-Men det är ju över ett år!! svarar en annan.

-Nej, sluta nu!

-Jo, det är mer än ett år!

-Äsch, du driver med mig!

-Ett år har 365 dagar.

-Vem säger det!?!

Mmm, säga vad man vill, han har nog inte alltid alla hästar hemma, men jag måste ju dock erkänna att han är rätt rolig. :-)
Och här hemma hos oss kommer vi att fortsätta följa honom och de andra i huset!
Postat av: Jenny A

Söta Maya i blått :)

Ha det så bra, kram Jenny

ps. Har du kollat mitt inlägg den 2 mars, kl 10.43?

 2011-03-10     11:26:41     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss