skratt, god mat och tjatter :-)

Kvällen igår blev precis så härligt tjejig som jag hade trott. :-)
Nina bjöd på en smarrig fläskfilegryta med sallad och vitlöksbröd.
Efterrätten bestod av både blåbärscheesecake och kladdkaka med glass. Och eftersom jag är mycket för efterrätter så var jag ju tvungen att smaka båda två!

Sen blev det en hel kväll med tjatter, skratt, ett och annat vinglas, diskussioner och lite mer vin.
Tarja och jag åkte hem vid midnatt, och fortfarande skrattandes somnade jag i Lucas säng (eftersom min egen var full med barn:-))

Nina hade lagt ut en bild på sin blogg som säger en hel del, jag lånar den lite fräckt. :-)


Tack Nina och alla andra inblandade för en härlig kväll!

Postat av: Nina

Jaa-a, ett gott skratt förlänger livet, så att jag fyller 35 gör väl inte så mkt då:)



Tack för att du var här och förgyllde min lördagkväll. Jag drömde om eran present:), tack än en gång så jättemycket för den!

 2011-03-20     18:47:50     http://niiina.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss