inredningsparty

Jag är inne i en period just nu då jag vill göra om, förnya och komplettera här hemma.
Jag strosade runt i en stor second hand-butik i Sthlm i fredags, mest på jakt efter lite roliga skålar på fot.
Men jag kom tyvärr ut tomhänt.

I lördags hade jag ett gäng tjejer här hemma på ett inredningsparty.
Mikaela från Zelected By House var här och visade en massa fina saker.


Jag shoppade lite grejer, bl.a. fruktskålen ni ser längst ner på bild.

Vi fikade, drack lite vin och åt lite tilltugg. Dörren växlade mellan öppet och stängt, eftersom det blev väldigt varmt med mycket folk, och dessutom alla, och det var många!!, ljus som Mikaela tände i alla fina lyktor. :-)

Det var en trevlig kväll, även fast jag önskar att jag hade haft tid att prata lite mer med alla.
Jag blev i alla fall nöjd över mina inköp! :-)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss