stackars stackars bloggen...


Den har inte blivit uppdaterad på länge nu.
Ska jag vara helt ärlig så har jag inte haft speciellt mycket att skriva, då mina dagar nuförtiden inte är så omväxlande.

Jag åker hemifrån kl. 07 på morgonen, går i skolan hela dagen, hämtar barn ca kl. 17,30, hem och fixa med mat, disk, läxor, bad, tandborstningar och godnattsagor.

Har jag tur sen så orkar jag öppna skolböckerna en stund på kvällen.
Vilket dock inte händer speciellt ofta....

På helgerna suger jag i mig ledighetens ljuva sötma, njuter av att vara med familjen och sitter inte speciellt mycket vid datorn.

Vi har mer eller mindre bott i skogen sista tiden, och fyllt frysen och tvättstugan med svamp.
De ska vi avnjuta om några veckor, eftersom vi kör lite diet här hemma just nu.

Ska försöka uppdatera liiite oftare, men lovar inget... :-)

Är hemma och pluggar inför en kommande tenta, och nu är det dags att bege sig tillbaka till lönernas underbara värld! :-)
Postat av: Anna

och stackars stackars mej som fortfarande väntar på ett inlägg eller åtminstone ett kort på fina Maya? Jag vet att du pluggar och står i och ibland tappar man inspirationen för att skriva blogg. Men vi hoppas att den kommer tillbaka, va?

Kram o trevlig helg! Anna

 2011-10-15     11:06:44     http://www.anna-lindkvist.bloggagratis.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss