full pott!


Igår fick jag tillbaka min andra tenta i lönehantering, den vi skrev strax innan jul.
Med betyget vg!! Precis som jag hade på den första.
Och så fick jag ett mail med resultatet på tentan i personaladministration - vg!

Vilket betyder att jag än så länge kammat hem full pott på samtliga tentor, i samtliga ämnen!
Lönehantering, pa och arbetsrätt är avklarade än så länge.
Bra mig! :-)

Imorgon har vi tenta i lönesystem, och jag vet inte riktigt hur jag ska plugga till den, men jag får väl öppna systemet och knappa runt så att jag lär mig att hitta.
För nu har jag ju satt ribban högt, och satsar förstås på ett vg även denna gång... :-)

Denna vecka, och nästa, börjar vi helt nya kurser, med nya lärare, och det ska bli riktigt roligt.
Entreprenörskap, redovisning och kommunikation & presentationsteknik står på tur. Kul! 
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss