kringeltappen


Idag har jag en studieledig dag, eller nja, självstudier heter det egentligen men vi har precis startat upp nya kurser och inte riktigt kommit igång, så jag unnade mig en ledig dag. :-)

Jag passade på att åka till Kringeltappen och lämna lite blod.
Det var en ung tjej som jag inte sett förut som skulle sticka mig, och jag kände direkt att det inte skulle gå så bra...
Och det gjorde det inte heller. Hon lyckades inte få ut en endaste droppe, så jag fick byta brits, arm och sköterska. Och nu gick det bättre. :-)

Som plåster på såren fick jag välja två grejer från deras presentutbud, det blev ett par handkrämer och en lite skål.

Det känns bra varje gång jag varit där, vetskapen att kunna vara med och hjälpa en annan människa glädjer mig. Förhoppnigsvis finns det hjälp till mig den dagen jag behöver det.
Vilket jag dock hoppas att jag aldrig kommer att göra.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss