lite shopping

Det blev mest kläder till barnen som shoppades i Paris, mest till Maya faktiskt.
För det fanns så otroligt fina klänningar, kjolar och andra små plagg till små tjejer!
Galet stora avdelningar med bara spets, puff och bling. :-)
Här är lite av det vi fick med oss hem:


Jag kunde ha handlat hur mycket som helst, men med tanke på hur mycket Ryanair tar för extra vikt, så var det inte värt det.
(Och tur var väl det, för när jag ställde väskan på bandet för incheckning, så vägde den prick 15 kilo! Och då höll jag ett litet finger under handtaget... :-))

Grabbarna fick lite tröjor och skjortor. Hannes fick faktiskt ett par fusk-skinnbyxor, hur snygga som helst!

Jag fick med mig en klänning, en blus och en kofta till mig själv, var mer än nöjd med det! :-)
Postat av: Katja

Åhvilka söta kläder du hittade till M i Paris...lite liknande kläder har de här http://www.pompdelux.se/

och de brukar dessutom ha tok-rea i slutet på säsongen :)

Jag tycker de har så söta flickkläder att jag nästan funderar på att bli en sån riktigt vågad mamma som klär sin son i både flick- och pojkkläder ;)

 2012-01-10     19:31:08
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss