egen tid

Idag lämnade jag en snorig och rosslig Maya hos pappa och drog iväg för att träffa några kollegor. Jag är så van att ha henne med mig, så när jag inte skulle ta med skötväskan, i vilken jag alltid har mina nycklar, plånboken mm, så stod jag som ett fån i hallen och undade vad jag skulle göra av alla sakerna... De åkte till slut ner i jackfickan. :-)

I det friska vädret, jodå, det var -17,5 när jag satte mig i bilen, kikade vi på stan en stund, och jag fick äntligen med mig en telåda. Jag har varit sugen på den länge, men den har varit slut hela tiden, men idag stod den där på hyllan och ropade på mig... och självklart fick den följa med mig hem!


Sen gick vi och satte oss på en thai-buffe, och åt en massa god mat! Alldeles för massa... ;)
Det var supergott, men framförallt var det lyxigt att få äta själv, utan barnvagn eller barn! Jag njöt av varje tugga! :-)
Och jag njöt ännu mer av det trevliga sällskapet, det blev många härliga skratt. Jag blev på så himla bra humör av denna egna tid, och fick lite energi, så jag kände att jag kunde ta tag i lite saker och ting här hemma.

Bland annat fick jag upp denna väggdekoration i hallen:


Anders var lite skeptisk mot den, men tyckte nog att det blev lite fint i alla fall. :.-)

Idag fick jag även hem de saker jag beställde på heminredningspartyt jag var på för ett par veckor sen, men de får ni se imorgon! Nu känner jag av en smygande migrän, så nu får det bli sängen för mig, natti natti.
Postat av: Jenny A

Tack så mycket för idag, jag tyckte det var jättemysigt!! Vad fin te-lådan var som du köpte. Och fina väggord...tänk om A hade bott själv, undrar hur ombonat hemmet hade varit då... ;)

Kram på dig, ser fram emot bilderna på de fina sakerna du fick hem idag!

 2010-12-01     23:15:36     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss